Szukaj

Najczęściej zadawane pytania w sklepie Dekory24

    • Zamówienia

       

      1. Jak mogę zamówić wasze produkty?

       

      Zamówienie składa się mailem albo porzez nasz sklep internetowy. Zamówienie realizujemy w formie przedpłaty na konto. W przypadku przedpłaty na konto wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia, towar wysyłamy jest w kartonach na palecie firmą kurierską DHL. W wyjatkowych przypadkach (np. mała ilość elementów, elementy krótkie) przesyłamy sztukaterię w kartonie firmą kurierską UPS. Po odebraniu towaru klient w obecności kuriera powinien sprwadzić zawartość kartonu. W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną. 

       

      2. Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?

       

      Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy.

       

      3. Czego potrzebujecie do wykonania projektu (wizualizacji) elewacji?

       

      Wykonamy projekt (wizualizację) po przesłaniu pocztą elektroniczną pomiarów, zdjęć lub projektów Twojego domu. Koszt przygotowania wizualizacji elewacji frontowej domku jednorodzinnego z użyciem sztukaterii Dekory24 to 300,00 zł brutto. Koszt wizualizacji większych obiektów (hotele, kamienice, obiekty użyteczności publicznej) jest ustalany indywidualnie. Powyższa kwota jest odejmowana od zamówienia złożonego przez klienta.Termin realizacji wizualizacji to 5 dni od daty zaksięgowania wpłaty na koncie i otrzymania zdjęć.  Uwaga! Zdjęcie budynku powinno być wykonane jak najbardziej prostopadle do elewacji.

       

      4. Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

       

      Większość asortymentu mamy na stanach magazynowych i mogą być wysłane natychmiast po złożeniu zamówienia. Natomiast asortyment nie oznaczony jako "Dostępny"  wysyłamy w terminie 3-7 dni roboczych.

       

      5. Czy mogę zamówić próbkę sztukaterii, jaki będzie jej koszt, i czas oczekiwania?

       

      Tak. Koszt przesłania próbek sztukaterii wynosi 35,00 zł/brutto. Próbki sztukaterii wysyłamy do godz.14.00 i o ile zamówienie będzie złożone do godz.13.30 próbka zostanie dostarczona w ciągu 24h. Powyższa kwota jest odejmowana w przypadku złożenia zamówienia na sztukaterię.

       

      UWAGA! - Istnieje możliwość wysyłki kilku próbek w paczce - w formularzu zamówienia próbki (uwagi), wystarczy wypisać symbole listew bądź gzymsów np. LW-1, LW-2, GN-1 i GN-4B. Próbki łączone, zawierające elementy sztukaterii zewnętrznej jak i wewnętrznej wysyłamy w 1 paczce w tej samej cenie 35,00 zł/brutto. Zastrzegamy sobie prawo zmiany wzorów wchodzących w skład próbki, w zależności  od dostępności.

      Próbki sztukaterii wysyłamy za pobraniem.

       

      6. Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem?

       

      Wszystkie zamówienia są realizowane na zasadzie zaliczki 100%, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty. Przesyłka za pobraniem jest możliwa w wyjątkowych przypadkach (np. przy bardzo małej wartości zamówienia).

       

       Technologia

       

      1. Z czego są zrobione produkty nasze produkty?

       

      Oferowane przez nas profile wykonane są z wysokiej jakości polistyrenu ekspandowanego (styropianu). Warstwa zewnętrzna profili pokryta jest wodnymi dyspersjami kopolimerów akrylowych z substancjami pomocniczymi i modyfikującymi oraz wypełniaczami kwarcowymi, co sprawia, że profile te odporne są na zmienne warunki atmosferyczne a ich powierzchnia jest niezwykle twarda. Powłoka zewnętrzna ma delikatną porowatą strukturę imitującą naturalny wygląd piaskowca. Struktura taka ułatwia malowanie, zwiększa przyczepność i trwałość zewnętrznych powłok malarskich.

       

      2. Jakie są różnice pomiędzy waszymi produktami, a produktami innych firm?

       

      Różnice są w jakości produktu, szczegółach i kosztach ostatecznych.Produkujemy nasze wyroby z użyciem zaawansowanej technologii i wysokiej jakości materiałów. Sztukateria nasza wykonywana jest metodą ciągnioną, co gwarantuje uzyskanie ostrych krawędzi i gładkich płaszczyzn. Ostre krawędzie sprawiają, że sztukateria zamontowana na elewacji jest bardziej wyrazista. Dzięki temu że powierzchnia listew jest gładka, bardzo ułatwia to obróbkę łączeń i skraca czas montażu, a tym samym koszty montażu są niższe.

       

      3. Czy wasze wyroby można malować?

       

      Lekkie elementy architektoniczne można bardzo łatwo pokryć farbą elewacyjną silikonową lub akrylową. Wyklucza się stosowanie farb silikatowych. Należy wystrzegać się użycia farb zawierających rozpuszczalniki (w tym przypadku, przed pomalowaniem należy wykonać próbę w miejscu mało widocznym).

       

      4. Na jakim etapie budowy montuje się profile?

       

      Nasze elementy architektoniczne powinno się montować po wykonaniu ocieplenia i warstwy zbrojonej ściany (dla budynków ocieplanych) ale przed pracami wykończeniowymi - nakładaniem tynków strukturalnych czy malowaniem. Można zamontować je również później, pamiętając o zastosowaniu właściwych klejów. Montaż na już skończonej elewacji, szczególnie przy chropowatości ścian (baranek lub gruba struktura tynku), jest bardziej pracochłonny. Jednak przy starannym wykonaniu prac zwykle wystarczą później drobne poprawki malarskie wokół gzymsów.

       

      5. Czy można stosować wasze gzymsy na budynku ocieplonym?

       

      Gzymsy doskonale nadają się do użycia na wszelkich rodzajach ścian - na tynkach tradycyjnych, elewacjach z cegły czy kamienia, a szczególnie na budynkach ocieplanych z zewnątrz zarówno styropianem jak i wełną mineralną, gdzie montaż ciężkich elementów jest bardzo trudny. Do każdego rodzaju ściany należy tylko dobrać odpowiedni klej.

       

      6. Dlaczego udzielacie gwarancji tylko na 24 miesiące?

       

      Ustawowa gwarancja na nasze produkty wynosi standardowe  dwa lata, natomiast dzięki wysokiej jakości materiałów, trwałość naszych elementów sięga kilkudziesięciu lat. Jeżeli produkt jest zamontowany na elewacji zgodnie z zaleceniami, przy użyciu kleju i dodatków rekomendowanych producentów, na właściwie oczyszczonym podłożu - towar nie ulegnie zniszczeniu. Jednak my traktujemy naszych klientów indywidualnie i nikogo nie zostawiamy bez pomocy. Służymy poradą i wsparciem również po ustaniu współpracy, zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji. Dotyczy to również sytuacji, w których jesteśmy zmuszeni reklamować usługę firmy kurierskiej. Po zgłoszeniu uszkodzenia towaru, bezzwłocznie dosyłamy sztukaterię, a następnie bierzemy na siebie procedurę reklamacyjną. Obowiązkiem klienta jest jedynie otworzenie przesyłki w obecności kuriera i zgłoszenie mu szkody.

       

       Montaż

       

      1. Czy muszę malować sztukaterię?

       

      Sztukaterię należy pomalować niezwłocznie po przyklejeniu do elwacji. Elementy sztukaterii są elastyczne w celu ułatwienia montażu. Jednak swoje docelowe właściwości i strukturę  osiągają dopiero po pomalowaniu farbą lub zagruntowaniu impregnatem PRIMER EXTERIOR. Zastosowanie sie do zaleceń producenta gwarantuje trwałość i niezmienność materiału pod wpływem deszczu i innych warunków atmosferycznych.

       

      2. Jakiego powinienem użyć kleju?

       

      Do klejenia sztukaterii elewacyjnej powinno się używać dobrej jakości klejów stosowanych w systemach docieplań - proponujemy (Adesilex P9 firmy Mapei) Przy klejeniu listew do elewacji zalecamy stosowanie klejów stosowanych w systemach dociepleń elastycznych, mrozo- i wodoodpornych rozrabianych ze specjalną żywicą akrylową Akrystol. Zwiększa ona przyciąganie międzycząsteczkowe o kilkadziesiąt razy, co daje w konsekwencji rewelacyjne rezultaty, zarówno w trakcie montażu jak i wiele lat później. Klej przygotowujemy, zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu. W miejsce wody, dodajemy żywicę akrylową  (można dodać niewielką ilość wody w celu dobrania konsystencji kleju). Temperatura pracy kleju mieści się w przedziale od +5 °C do +35 °C.

       

      3. Jaka jest standardowa długość waszych elementów?

       

      Listwy, gzymsy i fasety produkowane są w odcinkach 2m długości.

       

      4. Jak obliczyć okna łukowe ?

       

      Dla otworów okiennych i drzwiowych zakończonych połową okręgu wystarczy podać średnicę okręgu mierzoną wewnątrz otworu minus około 5 mm, aby ewentualne niedokładności łuku przykryć profilem, a następnie wyszpachlować wnętrze otworu równo z krawędzią profilu.

       

      5. Co jeżeli łuk nie jest połową koła a jedynie jego wycinkiem ?

       

      Dla otworów okiennych i drzwiowych zakończonych innym fragmentem okręgu należy podać dwa wymiary: średnicę łuku mierzoną wewnątrz otworu oraz wysokość łuku mierzoną od podstawy łuku do najwyższego punktu. 

       

      6. Co jeżeli łuk jest elipsą?

       

      Wówczas niezbędny będzie szablon, który należy wykonać na budowie np. z kartonu lub dykty następnie przesłać go do nas.

       

      7. Jak obliczyć długości potrzebnych profili?

       

      Przy obliczaniu długości opaski należy pamiętać o dodaniu 1 szerokości opaski do wysokości otworu oraz 2 szerokości opaski do szerokości otworu. Zalecane jest również dodanie niewielkiego naddatku ok. 2-3cm na stronę.

       

      8. Jak obliczyć długości podokienników?

       

      Długość podokiennika powinna wynosić minimum szerokość otworu okiennego plus podwójna szerokość zastosowanych listew wokół okiennych, lub nieco więcej (zależy od gustu). 

       

      9. Jak zmierzyć słup pod wykonanie kolumny?

       

      Aby dobrać odpowiedni rozmiar kolumny, należy zmierzyć średnicę słupa, na którym umieszczamy sztukaterię. Grubość warstwy styropianu wynosi 3 - 7 cm w zależności od wymiaru kolumny. Ta sama zasada dotyczy wymiarowania słupa pod bazę i głowicę kolumny. Wszystkie składowe elementy kolumny są sprzedawane w połówkach, które sklejamy ze sobą po umieszczeniu na słupie.

Kontakt z nami
Dział sprzedaży:
Ewa Suchodolska
Ewa
Suchodolska
Monika Wachowiak
Monika
Wachowiak
Kontakt

Dekory24
Prądocin 11 (kierunek Sulęcin)
66-446 Deszczno

tel. 95 722 30 57
fax. 95 783 30 46
kom. 608 921 068

pracujemy w godzinach:
pn-pt: 10:00 - 18:00, w sobota 10:00 - 14:00

Rachunek bankowy

Raiffeisen Bank
SWIFT: RCBWPLPW
Nr konta:
03 1750 1282 0000 0000 1318 1985

Konto walutowe:
Numer rachunku:
PL98 1750 1282 0000 0000 1347 3797